SAMEN OP AVONTUUR

ADVERTEERDERS

Ben je op zoek naar zichtbaarheid in landelijke kwaliteitsmedia?
Wil je meeliften onder een specifiek thema of  wil je een specifieke (Niche) doelgroep bereiken?  
Dan zijn wij je partner voor offline adverteren eventueel in combinatie met online.

We kijken graag samen met jou welke publicatie het best bij je past. 
Wij helpen je met de opmaak van je uiting. 

Voor al our Concepten geldt: je Levert tekst en beeld aan, 
Wij Verzorgen de opmaak en je ontvangt Een drukproef ter Beoordeling.

Is er een thema waar je graag onder profileert?
Laat het ons weten. Mogelijk kunnen we een   nieuw thema lanceren of samenstellen. Mis je  een titel in onze uitgeverslijst waarin je graag een themapublicatie ziet? We horen het graag. Samen bereik je meer. Bel0314 763735of mail naar info@medialijn.nl



WORD ZICHTBAAR IN DE LEUKSTE AGENDA VOOR OPA'S EN OMA'S

Wist je dat veel mensen een agenda ook als een soort dagboek gebruiken? Waarin ze alle bijzonderheden noteren en bewaren naast hun online agenda? 

Begin oktober 2020 vastgesteld de leukste agenda voor opa's en oma's. . Een praktische en overzichtelijke weekagenda met elke week een bijzondere suggestie voor een actief en comfortabel leven.

  • Oplage: 5000 exemplaren
  • Vanaf eind september 2020 beschikbaar in de losse verkoop en via diverse online kanalen.
  • Verkoop met behulp van een actieve online marketingcampagne.
  • In nauwe samenwerking met opanoma.nl  en  generatiesopontdekking.nl
  • Deelnaam is mogelijk vanaf € 495, = excl. tussen haakjes met een weekvermelding.
De leukste agenda voor opas en omas

CORPUS is zeer tevreden over de samenwerking met Jolanda van Medialijn. Ze denkt mee met adverteer mogelijkheden en biedt vooraf mooie kansen aan zonder je gevoel om te geven dat je verplicht bent om mee te doen. De advertenties via Medialijn helpen CORPUS om top of mind te blijven bij de (toekomstige) bezoekers van de 'reis door de mens'.

Esther Nielen  Marketing & Communicatie Executive

Medialijn biedt voor een relatief laag bedrag de mogelijkheid onze boektitels recht in de doelgroep onder de aandacht te brengen. De Samenwerking is Altijd Vriendelijk en vlot.

Elsbeth Louis
Uitgeverij De Harmonie

Wij zijn zeer tevreden over Medialijn en hebben goed contact met Jolanda en Caroline.

Zij zijn vriendelijk, denken graag proactief mee en komen ook zelf met leuke suggesties en aanbevolen last-minute acties.

Berty Beukema 
Accountmanager
FOX Verre Reizen | Groepen en incentives | ANWB Reizen

Onze ervaring met Medialijn is dat er via korte lijnen snelle acties genomen kunnen worden. Geen gedoe en op een prettige manier.


Chantal Orth, Directeur,

Instituut voor Wijsbegeerte BV

Medialijn beïnvloed snel en denkt echt mee met onze musea. Juist in deze bizarre tijden is dat echt van meerwaarde.

Wilma Tempelman  
Marketing & PR  
De Museumfabriek & Rijksmuseum Twenthe

Het is prettig samenwerken met Medialijn. We hebben een contactpersoon en die houdt ons altijd op de hoogte van alle ‘Specials’ die gemaakt worden met het thema ‘Schenken en Nalaten aan goede doelen’, 
omdat zij weet dat wij met name daarin geïnteresseerd zijn. 

Desiree Verzantvoort
Marketing en Communicatie Cordaid

Veelgestelde vragen / Leuk om te weten

Hoe komen jullie bij ons terecht?
We lezen veel, zetten onze voelsprieten uit, signaleren verbanden, googelen en leggen contact per telefoon of per mail. Interesse, empathie en ervaring maken dat we goede gesprekspartners zijn in alle lage van het bedrijfsleven.

Waarom zouden we een thema-uiting willen doen?
Natuurlijk kun je zelf prima advertentie bij een krant, tijdschrift of vakblad inkopen. Bij deelname aan een gezamenlijke presentatie profiteer je van de kracht van  bundeling.